2020年2月6日 星期四

One Day Delight Hydration Plus隱形眼鏡 由平光至近視及散光的朋友都可以戴了!!

宜家仲有邊一個貪靚的女仔
不戴colorcon!?
每次化眼妝 如果不戴colorcon
都總是覺得好像少左D野咁!
眼神總是無神咁


話說其實我人生嘅第一盒One Day con
就係用他們家One Day Delight Hydration Plus隱形眼鏡
自己最鍾意是One Day Delight Hydration Plus
他們的Max Beauty & Max3既con
顏色選擇多及舒適度都係我最滿意的!!!

全都是
直徑: 14.2mm
弧度:8.5mm
含水量: 42%

最近更推出了for散光朋友戴的colorcon
One Day Delight MAX toric


有啡色色黑色


花紋也偏自然
是單色的

上眼效果
(啡色)
(黑色)
我覺得黑色靚點,有層次一點
而且上眼好水潤舒服😌


接下來會介紹埋他們其他系列的
但只會重點有我中意的顏色上眼效果圖
大家可以參考一下

One Day Delight Max跟散光這款很相似
所以不再拍上眼圖了!!

One Day Delight MAX 2
係咁多款裡面出得最多顏色的
Total 有5隻色
Gray
Hazel
Blue
Violet
Green
我自己就最喜歡
他們的Violet色
平時好少見one day con出這隻顏色
好特別
上眼又不會太誇張!!

上眼效果圖

係隱隱約約的棗紅色
也是好容易carry的

MAX 3系列
我係最中意的
上眼係最水潤舒服的一款

它有4隻色的
Chestnut Brown
Honey Brown
Silver Gray
Rose Purple
我最中意係
Honey Brown
上眼效果係好似漫畫人物的眼珠色咁
有粗粗的黑邊
所以影相及上鏡效果
會感覺特別精神的

上眼效果圖




最後輪到
MAX beauty的
它的花紋係做得最仔細的

有4色選擇
Gold Cherry
Sugar Brown
Creamy Gray
Purple Berry

我最喜歡係Purple Berry
因為顏色同我的紫色頭髮非常襯

上眼效果圖
上眼都好自然

有興趣想了解產品更多,
可以到他們的website

Hope U all like my sharing!
想緊貼看我的分享
可follow我IG 會每日更新 =]

CONTACT ME:
INSTAGRAM: sakit1118
EMAIL: yo.crazy_ki@hotmail.com
Blog links :
http://saki1118.theztyle.com









沒有留言:

張貼留言