2020年2月22日 星期六

【好用保濕精華推介】DermaElements維他命 B5原液 - 皮膚重獲水潤光澤感!

有睇開我的blog/Instagram 的朋友
也應該對DermaElements這品牌一點也不陌生了!
每一次我都要大讚他們的原液好用,今次的保濕精華亦要推介畀大家!

而今次想推介的保濕精華是
DermaElements DE30 維他命 B5原液
DermaElements 單單保濕原液系列已有多達 8 款保濕精華,全部都好好用!
能協助肌膚補水、儲水及鎖水。
而我今次推介嘅 DE30 保濕精華原液係屬於基礎補濕原液,
能修復受環境或者其它因素所破壞的表皮層及角質層,減少水分流失。
維他命 B5 保濕精華原液作用好像是海綿似的,能從空氣中吸收水分, 
迅速滲透為肌膚注滿水分並形成
強效鎖水膜,同時亦能平衡油脂分泌,強化肌膚,
幫助傷口癒合,預防細菌感染,
就算你有小傷口或者發炎,
我都推介使用呢支保濕精華,真心好好用。
DE30- 維他命B5原液 5ml
6 支裝 HK$810
12
支裝 HK$1,440
原料來源地 : 瑞士 
針對適用於:乾燥、粗糙及缺水的肌膚
除了今次推薦的保濕精華,
DermaElements亦推出了很多款不同的美肌原液能針對肌膚的不同需要
給予肌膚直接、快捷、強效保養
於短時間內穩定 肌膚,回復健康彈性。
所有原液均經臨床認證,且不含人造香料、酒精或
化學防腐劑等有害成分,與皮膚非常相融
即使你有敏感肌都可以好安心使用呢支保濕精華!
而且每一支都是新鮮包裝
好似con樽咁開來用
保濕精華嘅用法好簡單我也是用完toner後就用原液
接著用番自己的skincare就可以!
唔需要更換護膚品去遷就保濕精華,好用又方便!

質地:好水
味道:無味
易推度:****
吸收度:****
(一推開 就好易吸收!!
保濕度:****
(保濕力可以媲美敷masks!
修復力:****

效果圖

第一次用保濕精華效果好明顯
令肌膚水份即時提升左接近30%
用了一星期後
效果更明顯
面上的粒粒也少左好多
水份足夠
皮膚也光澤左好多
呢支咁好用嘅保濕精華我推介大家一定要試

而且最近更推出了優惠
2020 2 1 日至 4 30 日,可以肌渴價 HK$380
惠顧 DermaElements 維他命 B5 原液(6 支裝) (原價 HK$810)
憑我promotion code “ saki “ 仲可享免運費本港送貨服務,
產品直接送到你屋企。
優惠於門市及網上商店同時發售,每人惠顧盒數不限,
快啲將呢隻保濕精華推介畀身邊嘅人啦,售完即止架!

銷售點 專門店:
香港尖沙咀彌敦道 132 Mira Place 1, 132A 電話: 2116 4285
香港銅鑼灣世貿中心 G015 號舖 電話: 2808 0533

網址:www.dermaelements.com
網上商店:www.dermaelements.com.hk
Facebook:  www.facebook.com/dermaelements
Instagram:  dermaelements_hk

#水潤海棉肌 #解決肌渴 #維他命B5原液 #維他命B5 #DermaElements #YourSkincarePartner #YourSkinsNutrientTreasure #YourSkinLibrary #原液寶庫 #DELabrary


Hope U all like my sharing!
想緊貼看我的分享
可follow我IG 會每日更新 =]

CONTACT ME:
INSTAGRAM: sakit1118
EMAIL: yo.crazy_ki@hotmail.com
Blog links :
http://saki1118.theztyle.com



沒有留言:

張貼留言