2020年2月7日 星期五

自然良坊用心培植蟲草菌絲體CS-4 為你改善體質及鼻敏感問題

最近人心惶惶
除了少出街
或者真係要出街的話
乖乖做好防疫措施之外,
更加要為自己身體打好底
我地真的有乖乖戴上口罩保護自己的!!
也每天都食
自然良坊用心培植蟲草菌絲體CS-4
它係*榮膺「香港品牌」得主
*2017年貼心企業
*十多年深受港人熱捧
也有*GMP優質生產及SGS嚴格品質驗定,產品質素有保證



而且食左之後,
我整體覺得皮膚好左及鼻敏感有改善左
平時我一食野就好易流鼻水
食左大概大半個月左右
已經冇點流鼻水
自然良坊用心培植蟲草菌絲體CS-4,經先進生物科技進行精草萃取,
5倍濃縮至藥用級頂級蟲草。
一盒已經等於3 両蟲草,每日食1-2粒就可以!

「蟲草濃縮精華」適合人士 :
1) 男女老少日常保健
2) 氣虛肺弱、體質差
3) 鼻敏感症狀、氣管易敏感
4) 咳嗽難清、精神不振
5) 長期失眠人士


減輕鼻敏感症狀
保護腎臟、肝臟、胸肺功能
保持心血管健康
女士經前、經後調理
減少白髮,烏亮濃密
寧神安睡、美顏養生
減少白髮,烏亮濃密
因為我想快點見效
改善下體質
所以每日一次食2粒
而且我每次M come時
身體都會特別弱
也有時會來得好痛好痛!!

食完之後
第一下係覺得
冇咁易流鼻水
同整個人精神左!!
M come 時都是有點痛的
但未會痛到好似平時咁痛到做唔到野!

有興趣可以到他們的website了解更多
Facebook : 自然良坊 Natural Sqaure www.Facebook.com/NaturalSquare
微博 : 自然良坊 Natural Sqaure www.weibo.com/naturalsquare

「自然良坊」專門店:旺角彌敦道760號聯合廣場30B地下(太子港鐵站B2出口 

銷售點: 萬寧 獨家發售 

Hope U all like my sharing!
想緊貼看我的分享
可follow我IG 會每日更新 =]

CONTACT ME:
INSTAGRAM: sakit1118
EMAIL: yo.crazy_ki@hotmail.com
Blog links :
http://saki1118.theztyle.com




沒有留言:

張貼留言