2020年2月22日 星期六

innisfree全新Light Fit Cushion 打造水感貼薄底妝

Innisfree 最近新出了全新 Light Fit Cushion
質地水感貼薄 好啱而家平時戴口罩

但又想化點妝 我都會用佢的!!
innisfree 超輕盈貼服網狀氣墊粉底 SPF33 PA++
Light Fit Cushion
HK$205/14g (補充裝HK$126/14g)
我用的係N21號色
包裝好簡單平實款
易襯百搭的設計

好開心 他們轉用了水滴形的粉撲 
上鼻位好方便 而且可以更精準咁上係D細位度

另外,
這cushion係利用了微粒子配方及雙層網面設計,
 網面好有彈力,好容易拎到好均勻嘅粉底
佢係我用過最水潤輕薄既cushion
直情我一試上手 都”嘩!!” 左聲
咁水既~~~~


好推薦比乾肌及混合性偏乾嘅朋友用
做到好有光澤水感肌嘅效果
好似天生擁有好皮膚咁!!





質地:好水好水
粉底顏色色:好自然 不會好似其他韓妝咁死白
易推度:****
遮瑕度:**
(遮瑕度偏低 但可以build up的!!
黑眼圈要遮瑕膏遮,它遮不住)
水潤度:****
(平時用佢加碎粉,底妝就完成!!!)
控油度:*
(這款沒有控油的喔!!
但因為我是混合偏乾
粉底夠水潤
咁我也出少左油!!)
持久度:****
(即使我帶了口罩全日
都不會溶妝溶得好誇張
只係甩左少許)

效果圖

另外, HKTVmall係 28/2 - 20/3將會做推廣優惠,
innisfree 的所有產品都做緊8折優惠啊!!

Hope U all like my sharing!
想緊貼看我的分享
可follow我IG 會每日更新 =]

CONTACT ME:
INSTAGRAM: sakit1118
EMAIL: yo.crazy_ki@hotmail.com
Blog links :
http://saki1118.theztyle.com







沒有留言:

張貼留言