2020年2月13日 星期四

正品100%澳洲鱷膚油 速效消紅止癢

最近我相信大家
都用了不少酒精搓手液及消毒酒精
可能同我一樣有過份使用的情況
令到雙手好乾好鞋及爆拆泛紅等問題

又或者濕疹問題的朋友
都可以用鱷膚油的!!

正品100%澳洲鱷膚油

有「液態黃金」美譽,全因它含三大成分是鱷魚精華所在,
令鱷魚不斷打鬥受傷,都迅速自我修復。
鱷膚油以「先舒敏,後修護」原理,解決長期濕敏、痕癢難耐問題,
甚至表損外瘍,促肌膚自療力,
最後建立屏障抗頑固皮膚問題再生,長用肌膚更健康潤澤。
功效

「正品鱷膚油」以「先舒緩, 後修護」的原理,
速效消紅止癢,抑制真菌擴散,加速傷口癒合,
重建肌膚屏障抗返發。加上屬自然萃取物,
天然無添加、不含類固醇、防腐劑、
不加香料、人造色素、不依賴,
適合孕婦、幼兒及成人使用。
專對付各種不同的皮膚需要
例如濕疹、皮膚敏感、主婦手
紅腫痕癢、龜裂乾燥、粗糙脫屑及皮膚滲血等問題
鱷膚油都可以修復到的!!



pump出來 好得意!!
質地有丁點沙粒感的
香味:帶陣天然的魚香味
用量:不用好多 我這樣已經太多了!
用大概黃豆的份量
已足夠搽雙手
滋潤度:****
雖然帶滋潤度,但一點也不粒的!!!
修復度:***

效果圖

產品於
萬寧獨家發售

想看更多的產品資料,
可到以下website
 星級媽咪介紹「鱷膚油」 
葉翠翠 – 20180116 葉翠翠 : 爛面過程真實記錄! 
  陳琪 - 濕疹真係好討厭, 唔單止搞到個人周身唔自在

Hope U all like my sharing!
想緊貼看我的分享
可follow我IG 會每日更新 =]

CONTACT ME:
INSTAGRAM: sakit1118
EMAIL: yo.crazy_ki@hotmail.com
Blog links :
http://saki1118.theztyle.com




沒有留言:

張貼留言