2019年12月20日 星期五

TONYMOLY推出皇牌蝸牛系列氣墊粉餅 打造水潤無瑕底妝

TONYMOLY的皇牌蝸牛系列很出名
今次他們更推出了
皇牌蝸牛系列氣墊粉餅
而且好啱現在這乾燥天氣用!!
濟州尊貴蝸牛安瓶氣墊粉餅
3重功效化妝品!!
可以美白、抗皺及防曬

當中蘊含高級安瓶成分
(梨果仙人掌果實萃取物、金、濟洲蝸牛黏液過濾物)
 黃金發酵蝸牛黏液過濾物
而且 精華經4倍發酵過程,令粒子變得極微細

而且個cushion都好靚
好似朵金色太陽花咁!!!
我用既色號係 01號色
比我的膚色白一度左右
係我平時中意用既顏色

cushion 撲同平時用開的一樣
沒什麼分別!
質地:偏厚身及水潤的
顏色:偏黃tone 及偏白的
香味: 同他們的skincare一樣既味道 唔識形容
但聞落好舒服的
用量:不用多 
我按壓一下 就足夠上半邊面了!
易推度:***
遮瑕度:****
(好高coverage 但又唔會遮到零瑕疵咁!!
效果也算自然!
遮瑕度可以build up 的!)
水潤度:****
光澤度:***
(不是光到全面反光的效果
係似皮膚好好的光澤感)
修飾毛孔度: ***
持久度:****
(keep到一整天 沒有明顯的氧化效果!!
出油後 會覺得個妝愈來愈貼服!
上鏡效果也好靚!!)

效果圖
(以下是上了一層的效果!)


(化左妝over 6 hours
底妝都冇變灰
仲係好靚!!!
好有水光感)

Hope U all like my sharing!
想緊貼看我的分享
可follow我IG 會每日更新 =]

CONTACT ME:
INSTAGRAM: sakit1118
EMAIL: yo.crazy_ki@hotmail.com
Blog links :
http://saki1118.theztyle.com















沒有留言:

張貼留言