2019年12月18日 星期三

英國品牌Cath Kidston限量護手霜套裝 讓你雙手能散發出陣陣濃厚英倫浪漫香氣

英國品牌 Cath Kidston護手霜
一直都好受歡迎的!!

今個秋冬他們家推出的護手霜不單依舊保留了
經典的碎花圖案,更加上了手繪的英國街景與及可愛動物圖案。
而且細細支放係手袋用好方便!!

保濕護手霜限量套裝 $150
內含蘋果及接骨木果保濕護手霜 50ml(3 支)

單支$68
包裝圖案不同的!!
是「細看倫敦」 及「淘氣小貓」兩款圖案選擇!
護手霜支持零殘忍及全素,
內含乳木果、維他命 E、庫拉索蘆薈等 94%天然成分,
並不含 Paraben 及 Sulphate

主要功效:
• 高效補水鎖水,深層滋養雙手及指尖
• 預防倒剌,令指甲更強韌
• 抗氧化,能有效抑制黑色素,保持雙手白皙
• 提升手部肌膚的防禦能力,並能減少手汗
hehe!!!等我求其揀一支 開來用先!!
而且我好中意這個狗狗pattern
好可愛!!!

質地:偏mousses狀
香味:好天然 好舒服 好香 
*重點陣味好持久!
我洗完手都仲會聞到少少
保濕度: ****
鎖水度:****
乾爽度:****
(雖然好保濕,但一點也不黏粒!!)

效果圖

銷售點: 全線萬寧獨家發售

Hope U all like my sharing!
想緊貼看我的分享
可follow我IG 會每日更新 =]

CONTACT ME:
INSTAGRAM: sakit1118
EMAIL: yo.crazy_ki@hotmail.com
Blog links :
http://saki1118.theztyle.com






沒有留言:

張貼留言