2019年12月1日 星期日

AP MEDICAL+ Liftera無針埋線 令你皮膚即時緊緻變年輕

女人一過了25歲
皮膚及面上的贅肉會變得比較明顯及鬆弛
重點係非常顯老啊!!!

所以我今次去左AP MEDICAL+ 
做Liftera無針埋線
救下自己個憔悴樣先~

 AP MEDICAL+的美容師都好好人
同我都好傾得!!
 重點會同客人講清楚服務收費,明碼實價
不會像出面的美容黑店般胡亂收費
也不hard sell喔!!

入到房間影一影
做之前個攰樣先!
影一下房間個環境比大家
睇一睇先!!
裝修簡單舒服
這是這次療程會用到的美容機

介紹一下今次的
Liftera無針埋線的療程資料

會以點陣式聚焦超聲波技術,深入肌膚4.5mm筋膜層,
瞬間激活皮膚膠原層及筋膜層,刺激膠原收縮、增生及重組。
在不傷害表皮的情況下,有效提拉緊緻、塑造V面、
減淡各種皺紋、收緊雙下巴、收細毛孔及增加肌膚彈性。

有三個不同的機頭
用係面部的不同位置

● 最新TDT熱擴散技術,無創傷無痛感
隱形能量線埋入肌底,建構出膠原彈力網絡

● 旋渦點陣式發放熱能,細緻覆蓋每寸肌膚

● 無創傷性、零痛感、無復元期,可即日化妝

做之前
美容師會先用白色筆
係面上mark 位
方便療程時候,可以更準確地照顧到不同位置的需要
好~~
畫完就係咁
美容師會好細心同我
分析及留意番
例如有大細面及眼袋浮腫等問題
希望可以改善番!!!
我痛感不是好強
我只是覺得有點酸酸軟軟的感覺
打係下巴的骨位感覺會比較大一點
會帶一點吉吉痛的感覺

可以接受的,唔會痛到流淚的!
^做完一邊           
明顯見到高低眉
大細眼
咀角也微微向上了
而且整塊面也好似向上拉咁!!!
終於兩邊面都做完了
兩邊面都比剛來的時候平衡了一點
最明顯係眼睛望落大左
精神左!!!
接著,敷番個保濕mask就可以!!
之前我都有做過一些類似的療程
通常面部都會有少少泛紅
但今次真的好意外
一點泛紅都沒有
感覺好溫和!!!
做完療程
可以即時化妝
haha~~我當日即時去食生日飯tim!!


3天後的效果圖
皮膚有光澤左
及輪廓分明左!!
V面效果好出!!!

最後最後
有興趣既朋友可到以下網址登記
現在只需要$588就可以做1次<無針埋線療程>,預先付款仲會減多$100,
但要記得到2019年12月31號就截至咯,趕快去登記吧!
登記時揀返由「KOL/Blogger」得知此優惠信息,更會獲贈神秘小禮物1份

Hope U all like my sharing!
想緊貼看我的分享
可follow我IG 會每日更新 =]

CONTACT ME:
INSTAGRAM: sakit1118
EMAIL: yo.crazy_ki@hotmail.com
Blog links :
http://saki1118.theztyle.com
https://talk.cosmopolitan.com.hk/sakit1118








沒有留言:

張貼留言