2019年12月23日 星期一

Happy Mask新推出金鑽面膜 體驗奢華級面膜享受

平時好少自己係家敷軟膜
通常都係出去美容院先會
因為我好怕清洗麻煩
同怕敷既時候會流落來
會令我只可以訓係度敷
好開心
最近收到
來自韓國的Happy Mask新推出金鑽軟膜
一改我對軟膜的使用心態


(金色)Happy Mask 黃金絲滑保濕面膜10片裝 $88
有助密集保濕、抗氧化、修復和重拾肌膚活力
超過95%純金*10PPM
蘊含5種蘑菇萃取物的Humaxyl
含韓國美妝界大熱成分CICA(積雪草萃取物)

(銀色)Happy Mask 鑽光絲滑美白面膜10片裝 $88
有助密集美白和抗氧化,平滑細紋
100%
純鑽石粉末(10PPM
添加美白成分煙酰胺
蘊含葛根和豆類發酵精華的Dan-Phytogen

最近皮膚比較乾
敷番個保濕面膜比大家睇睇

(因為想影得更清楚比大家睇,所以先開係個透明杯度
懶得似我的話,建議大定將step2 mixstep1pack!!)
Step 1
係帶金黃色金粉的gel狀質地
偏黏一些!!
*黃金粉末含有超過95%黃金喔!!

Step2
蘊含水解膠原蛋白及透明質酸鈉的膠原蛋白HA

step1 + step2 攪暈
Mix 30秒左右就可以敷上面

質地偏厚身
完全不會掉落來
15-20mins就可以
份量都算多
喜歡的話都可以敷埋頸

重點來la!!!
敷完之後 可以這樣撕下來的
不用煩怎樣清洗好!!!

另外,敷完塊面會好Q
毛孔細緻左!!
膚色亮白左!
之後上妝也貼服左!

效果圖

以上產品萬寧獨賣!

Hope U all like my sharing!
想緊貼看我的分享
可follow我IG 會每日更新 =]

CONTACT ME:
INSTAGRAM: sakit1118
EMAIL: yo.crazy_ki@hotmail.com
Blog links :
http://saki1118.theztyle.com









沒有留言:

張貼留言