2019年12月22日 星期日

Focallure修容高光盤 又平又好用!!!

自從試過Focallure的胭脂眼影唇膏之後
我覺得佢地既粉狀化妝品做得相對比較好!!

今次更試用了
他們的Focallure修容高光盤
除了顏色調得非常靚之外
上面效果也好驚喜!!!
打開比大家睇睇先!!
我用的係 03色
首先我好鍾意這個包裝設計
係用磁石關合的!!

粉質: 尚算幼細
易blend度:****
貼膚度:****
顯毛孔度:*

*陰影粉顏色好自然
但要注意容量
用多左就好似瘀左咁!!

*highlight 建議用手上
比用掃上更貼服
而且不太顯毛孔!!

效果圖
先比大家睇一睇before
面形輪廓不是很出
光感不太足夠!!
After的相
打完鼻影修容光影後
個鼻即時突出左
五官立體左!
塊面也V了!


Hope U all like my sharing!
想緊貼看我的分享
可follow我IG 會每日更新 =]

CONTACT ME:
INSTAGRAM: sakit1118
EMAIL: yo.crazy_ki@hotmail.com
Blog links :
http://saki1118.theztyle.com




沒有留言:

張貼留言