2021年8月20日 星期五

長洲Si Dan是蛋 值幾分呢??

 好耐冇講野食
又係時候打下野食文比大家


Follow開我既朋友都知
我好中意耐唔耐去長洲食野行下!!
今次去食這間係我朋友話好想好想去試的---Si Dan 是蛋
嘩!!!都等左有1個鐘位㗎!
但野食來到係失望既...
唔值得排咁耐 同份量也太少了!!

>>土製炸蛋 $49

見網上好多人大讚!! 講到係必食的
所以我哋都叫一個試下先
Um…. 可能我唔識欣賞!!
炸皮連肉 同温泉蛋分離
菜式可能特別
但係口感味道又未到好好食一定要食咁
薯條普通!!



>>是蛋自家製肉醬意粉 $69
69蚊得咁少 2-3啖咁~!
味道同其他普通肉醬意粉冇分別=____=

食店: 是蛋 (長洲)
地址: 長洲北社街49號前座地舖


沒有留言:

張貼留言