2021年8月13日 星期五

台灣護膚品牌AYSWE 為敏感肌而設既面膜

終於出面膜review la~~~
有睇我上一篇既story
都知道我做完treatment
塊面好紅同好乾

首先多謝台灣護膚品牌AYSWE
 & IG小店 @sasa_shopaholic 給我試用

他們這一款面膜出左
4款不同功效的
➪ 柳蘭活膚緊緻潤面膜
➪ 雪絨花密集保濕面膜
➪ 橄欖葉煥采白晢面膜
➪ 雷公根舒緩修護面膜

我重點講講其中兩款
我特別喜歡既面膜~

面膜紙質不錯
可惜剪裁好似唔太啱我
但絕對可以照顧到大面既朋友!!

 雪絨花密集保濕面膜
特別推薦比
想之後上妝貼啲既朋友
就可以敷下佢!
➪ 保濕又唔粒 之後上妝都唔會起擦膠粒
➪ 而且敷完會即時白晢左



橄欖葉煥采白晢面膜
又係好啱急救用
如果你係同我一樣 皮膚敏感好易泛紅
或者做完啲treatment 面紅紅
都好啱用它來降紅🙆🏻‍♀️

➪ 敷完塊面既紅印 就已經淡左一半
➪ 保濕力都好surprise

有興趣既朋友 可到他們的website了解及購買

產品由品牌提供
Hope U all like my sharing!
想緊貼看我的分享
可follow我IG 會每日更新 =]

CONTACT ME:
INSTAGRAM: sakit1118
EMAIL: yo.crazy_ki@hotmail.com
Blog links :




沒有留言:

張貼留言