2020年4月11日 星期六

自家製$30布口罩 已賣出超過200個

估唔到讀完Fashion Design N年
科都轉左加就快讀完Graphic Design 
而家就拎番部車衣機出去車野

講番重點先
係過往的一個半月
由身邊的一個婆婆同我講
她想買布口罩的一刻開始

由初初的車比她
然後到想平價賣比大家
到想把賺到的少少錢
得閒就車多幾個做giveaway
不經不覺已賣出了超過200個
也送出了over50個布口罩

有興趣的朋友 可follow my instagram:

我主要賣緊3款不同的布口罩形
全都可以放filter或外科口罩的!

首先第一款的
帶有鐵線的布口罩
(留意我用的都是服裝車衣專用的包膠鋁線取代鐵線
可以清洗的喔!!!)
有大人,中童及小童size
大小同價$30









x

 

 接著
係超貼面 又透氣的
無鐵線款式的布口罩
都是賣$30
(特別的日、韓布款會貴點!! 要補差價)



最後係人氣款式
KF94的布口罩
賣$60

最後希望大家都stay safe!!!
祝全世界都快點抗疲成功la!!

Hope U all like my sharing!
想緊貼看我的分享
可follow我IG 會每日更新 =]

CONTACT ME:
INSTAGRAM: sakit1118
EMAIL: yo.crazy_ki@hotmail.com
Blog links :
http://saki1118.theztyle.com







沒有留言:

張貼留言