2020年4月27日 星期一

明色130皇牌排毒水復活水組合 3日就可以快速令暗瘡謝左

最近帶口罩,而且仲黎M
爆痘爆到傻

但我好開心最近試用左
明色的皇牌排毒水及復活水
只需3日就可以快速令暗瘡謝左
(左)綠色果支係排毒水
(右)粉紅色係復活水

用法好簡單
記住[先排毒,復活]


按照次序
先介紹
綠色這支排毒水

明色排毒水入面嘅乳酸成分,以令皮膚表層嘅黏膠性物質鬆軟,
輕鬆去「黃」,黑頭粉刺仲可以更易排出!
毛孔乾淨晒就要收細毛孔,避免污垢有機可乘,排毒水內含嘅植物補水成分,
包括雜交玫瑰花同庫拉索蘆薈葉萃取,就有滋潤同收細毛孔功效,
更可以預防毛孔因缺水而老化!

質地: 水狀
香味:帶陣陣花香味
去污能力:****
去黃度:****
保濕度:***

效果圖
這陣子我早上都不用洗面膏洗面
用排毒水導出就可以,然後用清水沖洗塊面
再用復活水及其他skincare
連續用了3日就明顯見到分別,膚色光澤左,
減淡左敏感紅印,暗瘡謝得7788

也見到好簡單就清到好多
平時我洗面都清5到既污jo野出來

粉紅色復活水

明色復活水就可以補水兼鎖水,先以Nanocube®技術,
將結合瓜氨酸、角鯊烯、桃葉萃取、庫拉索蘆薈葉萃取嘅4重保濕成分「導入」皮膚,
幫肌底細胞補水,細胞重新排列好又充滿水分,
自然變得脹卜卜,肌面就會顯得水潤飽滿,夠晒滋潤!
復活水仲識得鎖水,入面嘅植物性膠質多醣體可以阻截水份流失

質地: 水狀帶少許濃稠度

香味:帶陣陣花香味
保濕度:****
清爽度:***

效果圖
可以即時水油平衡tim!!

而家仲做緊優惠tim ga!!

Hope U all like my sharing!
想緊貼看我的分享
可follow我IG 會每日更新 =]

CONTACT ME:
INSTAGRAM: sakit1118
EMAIL: yo.crazy_ki@hotmail.com
Blog links :
http://saki1118.theztyle.com








沒有留言:

張貼留言