2020年1月12日 星期日

小紅書火紅的法國AVA1963魚籽精華卸妝膏 輕易卸除全面妝容

買左好一陣子的
法國AVA1963魚籽精華卸妝膏 
我都係被小紅書燒到的!!

確實真的好好用
個人覺得佢用過Baxxx.Co的那一罐喔!!
先詳細介紹一下

法國AVA1963魚籽精華卸妝膏
產地:法國
1支100ml

成分:深海鲟魚魚籽精華,膠原蛋白、
礦物鹽、維生素E、氨基酸等

作用:①深層清潔卸妝,能輕鬆卸掉那種品質高、
防水耐油性強的底妝彩妝和比較難卸的妝。
          ②卸妝的同时又護膚,能促進肌膚再生、
補充膠原蛋白、恢復肌膚彈性、淡化細紋、抗敏感。

很温和、不刺激、敏感肌和孕婦適用
我好中意它的packing
是牙膏般的包裝!!
不用自己刮product出來用
方便又衛生!!

質地:似乳木果handcream質地
我自己非常中意!!
香味:無味的!
卸妝力: *****
(卸妝力好高 全妝都可以卸
連mascara都可以卸的喔!!
而且卸一次就可以卸得好乾淨!!)
溫和度:****
緊緻度:****

我非常中意佢卸完妝既感覺
首先佢一點油膩感都冇!!!
而且更即時覺得佢令到我皮膚有彈性左
一點也不乾 好水潤感!

但同平時用的卸妝膏一樣
要記得乳化喔!!!

效果圖

卸妝前
先比大家睇睇我個妝
我當日不是大濃妝
但該有的都有 
有mascara 有比較難卸的唇妝產品
等等
慢慢推開打圈
好易推
完全不會拉扯到皮膚的!!
之後就乳化及洗乾淨佢!!
卸得好乾淨
連平時比較難卸的閃粉眼影都可以一次卸到!!

Hope U all like my sharing!
想緊貼看我的分享
可follow我IG 會每日更新 =]

CONTACT ME:
INSTAGRAM: sakit1118
EMAIL: yo.crazy_ki@hotmail.com
Blog links :
http://saki1118.theztyle.com






沒有留言:

張貼留言