2020年1月5日 星期日

2019年度中最鍾意嘅底妝產品 it cosmetics CC+ cream & powder

雖然係之前收到嘅試用
但他們沒有要求我打詳細嘅試用文!

但我真係好鍾意,也係我2019年度中最鍾意嘅底妝產品!!
咁我就打番個詳細review及補番多點相
IT Cosmetics 嘅化妝品一直都好出名,
尤其是他們家嘅Bye Bye Under Eye Concealer!
而今次想推介的
 it cosmetics CC+ cream & powder
都非常啱混合偏乾及乾肌!!

但油性及混合性偏油肌膚嘅朋友要留意
配合控油base / 定妝粉
因為它沒有控油效果的!!

Your Skin But Better CC+ Cream SPF 50
首先點讚 佢有勁多色調!!
我用嘅係Fair色
同我膚色好match

一年4季我都用到佢!

夏天
我會on top用碎粉定妝

冬天
我會mix少許護膚油
然後只用setting spray定妝

奶油肌妝感效果

質地:cream 狀 
比較濃稠 所以用量不用多
真係黃豆份量就可以夠上全面
易推度:***
遮瑕度:****
(超高遮瑕度!!
遮瑕度也可以build up
平時我用佢既話
都不會另加遮瑕膏
遮黑眼圈遮得好好!!)


有輕微修飾毛孔效果
高保濕度 全日也不會覺得乾緊

Poreless Finish Airbrush Powder碎粉
係必買的!! 
 我用嘅係透明碎粉!
粉質好幼細 好似煙咁樣
 即時令妝感變得啞緻霧面
 有修飾毛孔效果
令妝容更加持久 
有少許控油效果

效果圖


Hope U all like my sharing!
想緊貼看我的分享
可follow我IG 會每日更新 =]

CONTACT ME:
INSTAGRAM: sakit1118
EMAIL: yo.crazy_ki@hotmail.com
Blog links :
http://saki1118.theztyle.com





沒有留言:

張貼留言