2019年11月4日 星期一

Lancome 新出了Urban Duo Palette Cushion 一個cushion有齊Foundation + Concealer!!


其實我係第一次用第一次用Lancôme 既底妝產品
今次Lancome的Blanc Expert Cushion
新出了Urban Duo Palette Cushion
一個cushion有齊Foundation + Concealer!!

Blanc Expert Cushion 也出了limited case
玫瑰金色& 水珠pattern的包裝設計

粉底cushion 與Urban Duo Palette Cushion係一樣的!!
而粉撲就有分別
Blanc Expert Cushion是用普通的cushion撲
再詳細重點介紹番Urban Duo Palette Cushion
它一個cushion就有齊Foundation + Concealer!!
包裝都好靚 以白色及玫瑰金色為主
打開就見到Cushion分左兩parts
Foundation + Concealer
我用既係BO-01色
Concealer會被Foundation 白少少
好中意佢既水滴形粉撲
除了個形狀 可以照顧到好多細位之外
個質地也完全係為這cushion而設

尤其絨毛果part上遮瑕很好
可以加強遮瑕力!!!!
我上一層就可以輕易遮蓋到我眼下既印!!!
重點遮暗瘡都可以遮得很好

效果圖
我用既係BO-01色
同我自己既膚色都好似
>適合乾肌及混合偏乾既朋友

質地:偏水潤
香味:帶少少香味
狀感:做到好透薄光澤水感既妝感效果
易推度:****
粉底有中度遮瑕 而遮瑕膏就有中上的遮瑕度!
修飾毛孔效果:**
(不太會修飾毛孔)
沒有控油效果
需要用碎粉定妝!!
持久度: ****


After 9小時,個妝都仲keep到7成
我中間時間也有用tissue paper印過油
驚喜係~暗瘡位竟然keep得好好
但我眼下既印及鼻的泛紅位置都跑出來了

之後我試過用控油base或定妝粉
控油及持久效果會更佳!!

Hope U all like my sharing!
想緊貼看我的分享
可follow我IG 會每日更新 =]

CONTACT ME:
INSTAGRAM: sakit1118
EMAIL: yo.crazy_ki@hotmail.com
Blog links :
http://saki1118.theztyle.com
https://talk.cosmopolitan.com.hk/sakit1118


沒有留言:

張貼留言