2019年11月20日 星期三

2星期的BTL EMSCULPT增肌減脂療程 令我fit得來仲有靚靚body shape

早前做了2星期4次的BTL EMSCULPT增肌減脂療程
~

有留意我IG的朋友
就會發現 我自己好喜歡食野
但又貪靚又懶

想懶住keep fit
fit得來仲有靚body shape?
幸好最近做了BTL EMSCULPT增肌減脂療程
係我做過咁多瘦身/減脂療程中效果最顯著的!

我試過好多方法減肥
成日都用錯了方法
減到連胸都瘦埋><
正確嚟講唔應該淨係追求瘦,而係要有個Fit & Firmbody!
要有肌肉撐住身形先會靚!


先比大家睇睇
我未接受療程的body



手臂的肉比較鬆
本身唔算係好肥,但個肚比較鬆,冇肌肉線條

講返療程感受先,
每個人喺療程前要做Tanita
睇睇身體組成分析 (包括水份、脂肪、內臟脂肪、肌肉、骨骼)及其重量﹑分佈及比例。
然後開始Emsculpt增肌減脂療程,
Start lu!
開始做手臂先
手臂會分二頭肌及三頭肌進行療程,做手臂療程時感覺就係二頭肌同三頭肌會震下震下,做完就覺得好似舉左好耐啞呤咁有少少攰~

做緊嘅同時
那就詳細介紹一下這療程

BTL EMSCULPT是全球唯一增肌減脂療程
 透過專利HIFEMTM技術,  
直接刺激肌肉運動神經元,只需30分鐘便達致20,000次極限肌肉鍛煉,令肌肉對能量需求增加,脂肪細胞就釋出大量脂肪酸去提供能量俾肌肉燃燒,令脂肪細胞的體積縮細。當釋出嘅脂肪酸濃度過高,就會誘發脂肪細胞自然凋亡,真正減少脂肪細胞數量,做到增肌減脂。

2星期4次,即可增肌16%,同時減脂19%Fit1!
更獲美國FDA、歐盟CE雙重認證,安全可靠
比起出面類似嘅增肌儀器安全得多,因為Emsculpt有安全認證,而且仲係美國FDA認證唯一可以做到增肌減脂嘅療程
接著,做個肚!!
無論係做手臂定腹部療程,一樣都唔痛的
feel到腹部深層肌肉被扯起,震下震下咁做好多core訓練!



初初開始療程時,會以低強度開始,慢慢習慣後就加強,療程感覺係舒服到我都訓著左lu!!
我之前有做開冷凍溶脂,但真係好凍又痺,同埋有down time,會紅同瘀,相反BTL EMSCULPT真係舒服好多,一黎唔洗人手操作又無復原期,唔會紅腫,做完療程只會有輕微肌肉痠痛,可即時番工番學,二黎過程真係完全無痛,非入侵式,仲要唔止減脂,可以增埋肌~


效果圖
做完療程後
都好明顯!!
尤其手臂的肌肉
由之前一點老鼠仔都冇,有少少拜拜肉,手臂又鬆的我,

4次療程後,竟然生左個老鼠仔出來!!
千奇唔好以為做幾次就會變左筋肉人,
因為女性體內嘅睪丸酮素含量好少,
唔容易刺激肌肉生長,所以會比男性更難練出強壯嘅肌肉,
較難煉成健美小姐嘅身形架!

療程後仲發現拜拜肉消失左
(大家都知拜拜肉好難減架啦啦,一定要同時增肌減脂先減到)
而家成隻手臂肌肉FIRM左好多!


而家影相真的不怕露手臂露腰lu!!
有肌肉撐住body,而家Fit過以前,著衫都好睇好多架!

如果想查詢價錢或預約療程可以去呢個網站http://bit.ly/2MQBbVV
查閱BTL官方認可嘅療程中心,提交資料後你揀嘅中心職員就會聯絡你~

#BTL #EMSCULPT #增肌減脂 #全球唯一HIFEM技術 #20000次肌肉鍛煉 #Fit1


Hope U all like my sharing!
想緊貼看我的分享
可follow我IG 會每日更新 =]

CONTACT ME:
INSTAGRAM: sakit1118
EMAIL: yo.crazy_ki@hotmail.com
Blog links :
http://saki1118.theztyle.com
https://talk.cosmopolitan.com.hk/sakit1118









沒有留言:

張貼留言