2017年12月12日 星期二

韓國FROM NATURE Age Intense Treatment 美白抗皺系列 令你白亮過聖誕

好開心 早前收到
韓國FROM NATURE 既 Age Intense Treatment 美白抗皺系列
我都試左快1個月了😋
我想出post 好耐的了
但我最近一直都忙~😔
所以而家要快d出post 因為他們家做緊特價

好~
而家續一介紹下佢地先😆
美白抗皺精華水
蘊含95.7% 酵母菌發過濾物﹑菸鹼胺﹑腺苷等主要成分
能為肌膚低層提供營養﹑水分及提升光澤
調節肌膚水油平衡, 使肌膚維持最佳狀態

首先佢個packing 真的專櫃品牌feel 有加分呢!😁
雖然佢係有發酵成分
但佢做到無味👍
質地: 水狀
吸收度:****
(拍拍~好快就吸收曬的😚)
保濕度:****
緊緻度:***
重點: 我係敏感肌用佢都冇敏感情況, 成分溫和

美白抗皺乳液
蘊含80% 的酵母菌發酵過濾物﹑菸鹼胺﹑腺苷等主要成分
提供保濕效果, 令肌膚更水潤有光澤
有效成分能提高瞬速吸收力, 使肌膚吸收更高營養

質地:lotion 
香味:有陣陣芳香味😆
易推度:****
吸收度:****
保濕度:****
緊緻度:***
(早上我搽完佢就夠了 好夠潤)
美白抗皺面霜
蘊含81.2% 的酵母菌發酵過濾物﹑菸鹼胺﹑腺苷等主要成分
長時間為肌膚提供保濕效果
改善皺紋及美白的雙重功效, 提升肌膚彈性及改善膚色

質地:cream
香味:有陣陣芳香味😆
易推度:****
吸收度:****
滋潤度:***
緊緻度:****
(佢係滋潤質地 可以鎖住肌膚水分)

效果圖

看得皮膚即時白亮左 同有提升效果😍

有興趣既朋友,可到佢地網站購買, 產品會直接從韓國送到香港, 送貨只需 4至5日😚

韓國FROMNATURE 香港區網上商店: http://www.efromnature.com.hk/

產品由品牌提供
Hope U all like my sharing!



沒有留言:

張貼留言