2021年12月1日 星期三

Clarins皇牌Double Serum 賦活雙精華 陪我過每一年既冬天

 

最近天氣凍左皮膚變得乾緊左好多!!
大家有冇為自己皮膚換護膚品呢?

follow 開我IG 既朋友仔

都留意到每一年冬天

我都選譯了Clarins皇牌Double Serum 賦活雙精華都陪伴我度過

 +油 雙精華配方 讓高達21種植物萃取瞬間直擊肌底,
激發5大細胞修護功效 - 再生、滋養、保濕、活氧及防禦。

一直係Clarins皇牌Double Serum 賦活雙精華忠實粉絲既我

好中意佢既貼心包裝 可以好方便咁按出自己需要既份量
所以一年四季都合使用

 


質地:一點都唔油 怕油膩感重既朋友都好啱用!
易推度:****
(好容易推開 又容易吸收!!)

舒緩敏感度: ***

緊緻度:****
水油平衡度:****

(用左佢之後,明顯水油平衡度 塊面都即刻冇咁乾緊!!)

肌膚光澤度:****

( wow~ 素顏都有女神光澤肌!

 

用按壓手勢入賦活雙精華快速吸收落肌底,好快就睇到皮膚bling bling有返哂光澤感!
持續早晚使用,皮膚水潤到升級,感覺到肌膚緊緻,
所以好適合秋冬季/轉季依家使用架!




用到空瓶先有說服力,而家上妝都特別貼服同光亮持久!

 

仲做過調查,超過90%女性認同使用後肌膚重煥年輕 #

( #49位女性使用後滿意度調查結果 

 

 

而家仲做緊購物禮遇:

CLARINS專櫃及官網現已推出3款賦活雙精華節日限定「買13」套裝,

適合不同肌齡嘅選購,只需$900就能擁有150ml Double Serum

以及2款指定皇牌禮品連1個精美化妝袋!

另外,仲有更多Double Serum優惠套裝喺官網及專櫃發售

忠粉們切勿錯過!https://bit.ly/3kMqlC5

 

#DoubleSerum #DS忠粉空瓶聯盟 #修護精華






沒有留言:

張貼留言