2019年10月21日 星期一

FresCo Beauty日本神級療程 Dankin Stretch Treatment 彈筋面 為您改善肌膚問題及血液循環

又是帶大家去做facial既時候
今次我去到位於cwbFresCo Beauty
日本神級療程 Dankin Stretch Treatment 彈筋面

先簡單介紹一下
彈筋面這療程先
這療程是源自日本的 Dankin Stretch Treatment,全程以人手去做,不靠儀器,利 用獨特彈筋手法,針對面部淋巴及筋膜位置,
由面、眼、頭循序漸進地沿著穴位提拉
配合專為彈筋而設的疏通筋部精華,深入改善面部及眼部循環系統,
在血液循環幫助下排毒、鬆弛肌膚及壓力型面部崩緊肌肉,
同時可達到瘦面、提升及緊致的效果

而且如配搭Fresco Beauty 之唯一榮譽FDA認證的韓國Vzet HIFU機一齊做
效果會更顯著喔!

~~直接帶大家睇睇我當日做療程的步驟及效果la!

先帶大家睇睇他們的房間
好整齊 好簡潔
做之前
會簡單清潔一下皮膚

因為成日捱夜
塊面生左好多暗瘡T^T

治療師好好人
見到我爛面咁 好細心咁慢慢幫我清粉刺暗瘡!!
然後再幫我落機消炎殺菌
即時冇咁紅腫

接著,就開始做彈筋面
治療師會配合精華按全面的淋巴穴位
連眼部都會按到的呢!
可以改善血液循環及
可以針對筋嘅分佈路向作推拉撥動,可以滲透至筋膜層
打散人手無法鬆解嘅筋結硬塊
同想像中的感受有點不同
原來都頗痛的!!!
按到某D 我都要叫
治療師幫我按細力點點
不過按完效果好明顯的!
尤其覺得眼袋的浮腫問題改善左!
按完有些少紅的是正常的
有冇覺得我面部輪廓提升左?
尤其係眉毛位置比較明顯
最後敷番個mask降紅先!
效果圖
比大家睇下療程後一星期的效果
整體膚質明顯改善左!
膚色也光亮左
暗瘡印也淡左 
效果絕對可以媲美hifu!!
另外,
若大家想知道更多的資料
可到美容院的website 了解
仲有仲有
現在更可以嘅試做
彈筋面treatment tim!!
D check入去試下la!!
Hope U all like my sharing!
想緊貼看我的分享
可follow我IG 會每日更新 =]

CONTACT ME:
INSTAGRAM: sakit1118
EMAIL: yo.crazy_ki@hotmail.com
Blog links :
http://saki1118.theztyle.com
https://talk.cosmopolitan.com.hk/sakit1118


沒有留言:

張貼留言