2019年9月14日 星期六

Novexpert全新「三重活性鋅」系列 去油抗痘 連孕婦都用得

一向都好喜歡Novexpert的產品
成分天然有機、不含化學及致敏成分 
拒絕動物測試 
通過皮膚科測試,敏感肌 、孕婦 及哺乳期均可安全使用 
另外,他們最近更推出了全新「三重活性鋅」系列 

完全係救了我這陣子不穩定的肌膚
唔知道你地又係米同我一樣呢?!
容易壓力大 又夜訓
好容易生暗瘡?

Novexpert全新「三重活性鋅」系列
除了照顧不同的暗瘡問題
更可以照顧得到孕婦面對荷爾蒙失調的問題
而生的荷爾蒙瘡!!
放心~~ 孕婦及哺乳期都可用的!!

先比大家睇睇我一星期前的皮膚狀況
生了好多暗瘡暗粒
左邊面也有點紅腫.....

所以收到這一大盒skincare
我都好開心!!
而家打開 比大家睇先!

總共有5樣產品
慢慢逐一介紹比大家先
影番張靚相先
祛痘控油潔面泡沫啫喱
HK$160/150g
看一看成分簡介
適合所有肌膚朋友使用,乾肌除外

質地:透明綠色gel
香味:有消炎味
易起泡度:****
(好易起泡!!!)
清爽度:****
(我係混合性偏乾 洗完會覺得有點乾
即時噴番個保濕噴霧就OK
唔會覺得乾緊!!)
控油度: ****
收細毛孔度:****
消炎效果:****
**留意它有消炎功效的!!
如有傷口,用它洗面時會la la地!!
也要小心 不要入眼喔!!

速效控油淨肌噴霧
HK$90/ 150ml
除了可以即時保濕控油之外,
更可以定妝的呢!!
好想可以影到它的噴霧效果比你地睇
但影唔到!!
真的好細 霧一般的!!

保濕度:***
控油度:***
定妝效果:****


祛痘控油保濕乳液
HK$240/30ml
可以祛痘控油
及同時抗衰老
質地:好水潤好輕薄
香味:有陣陣消炎味
易推度:****
易吸收度:****
(一推開就可以快速被皮膚吸收!!)
祛痘效果: 消痘真的好快
及可以減淡暗瘡印


到介紹我最喜歡的
祛痘淡印收毛孔按摩筆
HK$140/7ml
係支隱形的液體暗瘡貼

每日用1-3次
塗在暗瘡位置,等5-10分鐘乾成膜
然後上妝也可以

小小的一支 帶出街好方便!!
而且是滾珠設計的!
使用時也不會弄污手呢!!
質地:好水的
香味:有陣陣消炎味
乾左之後,係非常非常薄
而且真的不影響上妝

最後介紹
細緻毛孔嫩肌煥膚水
HK$240/115g
隔晚使用
洗完面後待5-10mins
唧係化妝棉上抹面用

質地:好水
香味:有陣陣消炎味
我上面就沒有刺痛感
好清爽舒服

效果圖

用了一星期的效果
暗瘡謝曬
毛孔都細左好多!!!
最明顯係左方面的紅腫消左!


想了解更多
可到他們的facebook page及website 

銷售點:萬寧

Hope U all like my sharing!
想緊貼看我的分享
可follow我IG 會每日更新 =]

CONTACT ME:
INSTAGRAM: sakit1118
EMAIL: yo.crazy_ki@hotmail.com
Blog links :
http://saki1118.theztyle.com
https://talk.cosmopolitan.com.hk/sakit1118










沒有留言:

張貼留言