2019年8月6日 星期二

泰國品牌LEA化妝品 好啱宜家夏天淡熱天氣使用

最近試用了
泰國品牌LEA的化妝品
之前用過他們的沖涼液及Body lotion都係非常讚!!!

他們今次出的這一系列既化妝品
全都平靚正及非常防水!!
每件化妝品都係唔超過$100,小資女一定中意!!!
而且宜家香港Sasa就有得買了!!
即刻為大家逐一介紹先!!
LEA三合一眉筆
HK$88

有兩隻色的
#01 Light Brown
#02 Dark Brown

一支多效,有旋轉式眉筆、眉粉及眉膏

成份:椰子油、蘆薈葉提取物


勁推薦!!非常好用
我用既係Light Brown 色
眉頭-用眉粉畫
眉尾- 用眉筆畫
眉gel就gel番自己整條眉毛既色

-眉筆
唔太建議畫係眉頭,因為會有少少黏眉毛

軟硬適中 不會一畫顯色
可以慢慢build up啲色
新手也啱用

-眉粉
那part係我最中意的
上眉顏色比較鬆

-眉gel
質地比較濕
所以用既時候要注意

可以gel起眉毛的 令眉毛有少少硬

 LEA極致濃黑防水眼線液筆
HK$58/0.4g

成份:甘油

係我好中意的毛筆頭
非常濃黑!!
可以輕易畫到粗幼線條

*用之前記住搖勻,墨水先會出得平均

LEA極致濃密纖長防水睫毛膏
HK$88

成份: 蜂蠟、丙二醇、乙烯基柔性聚合物

掃頭都係我喜歡的!!

質地比較濕
掃出來的效果比較自然
也不會掃到打結及有蟑螂腳等
而且好快乾及易卸!

LEA絲滑防曬遮瑕保濕控油粉餅
HK$88/8.5g

這個係最推薦比大家的
效果係最滿意的!!

雖然佢有兩隻色,但顏色都比較偏白
我自己都係用 Natural色!!

有SPF30PA+++防曬功效
粉質也算幼細
中高遮瑕度
遮瑕度可以build up
可以度到5-7成暗瘡印
完全可以遮到紅印
出油後妝感更出色更貼服
保濕度也剛剛好 冇出任何乾紋
用內附的粉撲上妝也很不錯
可以直接上妝或定妝及補妝使用!!

效果圖


Hope U all like my sharing!
想緊貼看我的分享
followIG 會每日更新 =]

CONTACT ME:
INSTAGRAM: sakit1118
EMAIL: yo.crazy_ki@hotmail.com
Blog links :
http://saki1118.theztyle.com
https://talk.cosmopolitan.com.hk/sakit1118










沒有留言:

張貼留言