2019年7月26日 星期五

VegCHEERS-D.TOX SHOT果菜活腸飲 一日一包輕鬆減肚腩

有留意開我ig 既朋友都知道
我成日同男朋友仔周圍食野
但貪靚既我點會容許自己有小肚腩出現呢?!

之前已經有飲過
VegCheers的TrimShot 纖蔬飲
非常好飲又方便 也是可以輕鬆瘦的

而今次我就想介紹他們
最新推出的新口味比大家
VegCHEERS-D.TOX SHOT果菜活腸飲
可增加排便頻率 及排便量 
可減少排便不乾淨及腹部脹滿的感覺。

VegCHEERS-D.TOX SHOT果菜活腸飲
一盒 $240

以「果菜食療」研發的天然、無依賴、無副作用的果菜活腸飲,
不痛不瀉地自然 排出便便,素食者都適用。
6 種果菜活腸 

- 專利成分 Benazyme™ 香蕉酵素 
- 紫蘿蔔
- 紅菜頭
- 黑豆
-  黑芝麻
-紫金藍


專利成分 Benazyme™ 香蕉酵素 
- 專利與獎項認證成分,最濃縮莘煉,特殊發酵制程,
益菌生長提升 4-8 倍,排除體內廢物,提升腸道健康

臨床驗證結果指出, Benzyme 香蕉發酵液促進益生菌生長,
且讓受試者藉此改善長久便秘的情形。


一盒有10小包
一包有25g

服用方法: 建議服用方法:每日 1 次,早上飲用 1 包 
強效服用方法:每日 2 次,每次 1 包,早餐及午餐前飲用

我都是早上起身就會飲一包
好方便

特意倒出來比大家看看
味道好好味 係梅子味!
酸酸甜甜的!

飲完之後,
我覺得我排便次數係多左,
仲有個排便量係多左好多。

haha!! 比大家睇一睇我的成效la!!!

效果圖
飲了7天的效果
我的小肚子足足瘦了
大概5cm!!!

太厲害了吧!!!
帶佢出街飲都非常方便
一小包 非常好攜帶

VegCHEERS-D.TOX SHOT果菜活腸飲 
銷售點:屈臣氏
標準價:$240

*注意事項*: 
請存放於乾燥陰涼地坊。避免兒童接觸。
對配方敏感者、孕婦、哺乳中婦女、 長期服用中藥或西藥人士,
不建議服用此產品。服用後如有不適,請即停服。

Hope U all like my sharing!
想緊貼看我的分享
followIG 會每日更新 =]

CONTACT ME:
INSTAGRAM: sakit1118
EMAIL: yo.crazy_ki@hotmail.com
Blog links :
http://saki1118.theztyle.com
https://talk.cosmopolitan.com.hk/sakit1118










沒有留言:

張貼留言