2018年12月5日 星期三

日本SASSOU 金箔水素亮白面膜 齊來感受「水素凍齡」力量

今次想同大家分享
日本SASSOU 金箔水素亮白面膜
適合任何肌膚,連敏感肌都用得
而且他們仲大派禮物
大家都可以到指定地點
拎取試用裝

一陣先講比大家聽
係邊度拎
先睇睇我的分享la!!
日本SASSOU 金箔水素亮白面膜
利用日本H2 Aqua水素水專利科技
能即時釋放新鮮及活躍度高的「活性水素水H2 Aqua」
H2 Aqua水素水能穿透皮膚細胞膜及線粒體,擊退老化的侵害

可以抗氧化、抗炎、抗敏及增強肌膚抵抗力

重點成份 
 活性水素水  日本純金箔  日本三重縣米釀
  微囊透明質酸  鉑金  神經醯月女

用法簡單
將 1 包「水素水金箔精華面膜啫喱」及 1 包「水素水活性劑」mix 就可以

水素水金箔精華面膜啫喱
質地:Jelly 狀 
見到有好多金箔係之中
香味:有淡淡的花香味
水素水活性劑
質地: 好細好細的粉末狀

mix埋之後
好快好快就「蛋白」狀態,就可以令活性水素水發揮最佳效能

就這樣敷15mins就可以
之後刮去面膜,然後用溫水洗去就可以

質地:好得意 好似D好綿密既泡泡咁
香味:花香味 好舒服
份量:****
(好驚人 一D都唔少 我搽完自己塊面都仲有多
可以搽埋我男友塊面)
易推度:****
保濕度:****
提亮度:*****
(敷完我係即時覺得自己皮膚光亮左的)
緊緻度:***
潔淨度:*****
(敷緊既時候,係有少少消炎的感覺
敷完皮膚都乾淨左好多)

效果圖

睇完我介紹,係咪好想試下呢?
只要響12月20日或之前去以下網址登記https://bit.ly/2SfM7gz
便可免費換領「金箔水素亮白面膜」1天體驗裝(價值$190)

沒有留言:

張貼留言