2018年7月18日 星期三

NIVEA® 全新CELLULAR FILLER 細胞激活抗皺緊緻 7天減淡臉部浮腫問題

NIVEA 應該大家對佢都唔陌生的
係我中學已經開始用的平價護膚品
最近NIVEA® 更出左全新CELLULAR FILLER 細胞激活抗皺緊緻系列
好啱而家一踏入25歲就害怕皮膚keep唔到的我
今次這系列
破天荒引入雙精華概念
高濃度雙鏈透明質酸及膠原Booster激生蛋白
細胞激活抗皺緊緻配方

好~
唔講咁多 等我逐一介紹比大家la!
打開曬佢地先
D packing 都不錯

先介紹
激活細胞7天濃縮精華液
 $259.9 (4枝裝)

蘊含Cellular系列內最高濃度之透明質酸及Collagen 膠原Booster 
可深入滲透肌底,活化肌膚細胞自我更新,促進膠原蛋白和透明 質酸增生 
輕潤及高度精準設計 的密集精華配方
深層護理,定量分裝,每一滴密集緊緻修護
 濃縮精華可於早晚潔面及爽膚水後第1支使用的精華
質地:偏水狀
香味:無味
易推度:****
延展度:****
(用量不用多,延展性高,少少已可推夠全面,
所以一小瓶就足夠7天的用量。)
吸收度:*****
(一推開,好快吸收曬!)
滋潤度:****
(雖然質地好水好輕身,但都做到好滋潤保濕效果)
緊緻度:***
細胞激活緊緻導入盈珠精華

 蘊含高濃度透明質酸及Collagen Booster,
能即時撫平及減少面部皺紋,提升緊緻,
 同時快速深層保水,由肌底至輪廓充盈,回復嫩滑飽滿 

NIVEA專利珍珠密封技術內含新鮮密封高濃度活性成分,
使用前一揼出即與保濕乳融 合,轉化為獨創配方,
極快吸收至底層,有助準確修護 
特別針對提升肌膚彈性和緊緻,改善整體肌膚及重塑輪廓

質地:米粒狀
香味:帶香味的
(有微量既閃粉)
易推度:***
延展度:***
吸收度:***
滋潤度:****
(這個比較潤身一點)
緊緻度:****
提亮度:****
(配合埋微量既閃粉,搽完塊面會變得有光澤,而且好自然的)
細胞激活抗皺緊緻精華乳霜
質地:lotion
香味:像爽身粉的味道
易推度:****
延展度:***
吸收度:****
滋潤度:***
緊緻度:****
細胞激活抗皺緊緻修護晚霜
我都非常之中意
質地:cream
香味:像NIVEA Creme
易推度:***
(質地好滑好易推)
延展度:***
吸收度:****
滋潤度:****
(比較厚身,晚上搽佢就最啱)
緊緻度:****

細胞激活抗皺緊緻修護眼霜

我之前有用開佢地既Q10系列
那支就比較啱較年輕既朋友用
保濕款來的

而今次這款就帶緊緻效果
質地:cream
香味:像NIVEA Creme
易推度:***
(質地好滑好易推)
延展度:***
吸收度:****
滋潤度:****
(比較厚身,晚上搽佢就最啱)
緊緻度:****
(好明顯用完 眼袋冇咁浮腫)
用左7日之後
面部皮膚有firm 左好多
輪廓提升左
而且配合用濃縮精華液
之後用其他skincare
護膚品吸收真的好左
仲有全系列的skincare
滋潤度好高
尤其適合乾肌既朋友用

我會keep住使用28天的

Hope U all like my sharing!
想緊貼看我的分享
followIG 會每日更新 =]

CONTACT ME:
INSTAGRAM: sakit1118
EMAIL: yo.crazy_ki@hotmail.com
Blog links :
http://saki1118.theztyle.com
https://talk.cosmopolitan.com.hk/sakit1118
http://blog.she.com/sakit1118







沒有留言:

張貼留言