2021年6月13日 星期日

自然良坊「特強關節配方」 可以迅速強化關節骨膠原及軟骨組織

 

又是時候 推薦一下Supplement比大家
人大了 身體好多地方都比較脆弱

有Follow開我Instagram既朋友就見到
我最近努力係咁做運動
想身體健康D 及身形都靚D

但一做運動 我隻中指就拉傷了>.<
唔知係米我老了 虧啲呢!!


幸好有自然良坊「特強關節配方」
 令我極速復原了!!
加戴左兩星期手指套~~
手指不再痛了!!


自然良坊「特強關節配方」
30粒 HK$219
60粒 HK$429

採用100倍專利特強JE-3配方,含青口素、特強補膠成份等,速效直達深層關節關節,快速修補磨損,添加月見草油能有效潤滑軟骨及膠原補給,具抗老及抗氧化作用。這新西蘭研製的食物配方,更易被人體吸收,不含西藥成份,絶不產生副作用或造成依賴。

有效 :
★迅速消炎止痛
★極速改善酸軟僵硬
★強化筋骨,重拾力量
★強效修復及滋潤關節
★減慢關節退化
★強化關節及軟骨組織
★提升抗蝕能力
★抗氧化及衰老
★促進心臟,皮膚健康


適合人士 :
1)頸、肩、膝蓋繃緊僵硬
2)長時間使用電腦鍵盤
2) 從事體力勞動或負重工作
3) 長時間站立及行走
4) 天氣轉變令腰、背、手腳等十分酸軟無力
5) 關節筋骨嚴重勞損

➪ 每日食1次 每次食2粒 就可以
➪ 可迅速消炎止痛,強化筋骨
➪ 更可促進心臟及皮膚健康
放番一張 
瑜珈pose先~ 就係因為這個pose 我就拉傷左的!!

想了解更多,可到以下網址!!!
「自然良坊」專門店:旺角彌敦道760號聯合廣場30號B地下(太子港鐵站B2出口)
Facebook : 自然良坊 Natural Sqaure www.Facebook.com/NaturalSquare
IG : naturalsquare_hk
微博 : 自然良坊 Natural Sqaure www.weibo.com/naturalsquare
網站 : www.naturalsquare.com.hk/
網店 : https://www.naturalsquare-eshop.com



 

沒有留言:

張貼留言